119 Shares 51 Views

Call Center မွာ AI Agent မ်ား သံုးမယ့္ Google

Jul 29, 2018
119 51

Google က ယခုႏွစ္ အေစာပိုင္းမွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ I/O Developer Conference မွာ လူသားမ်ားနဲ႔ ဖုန္း ေျပာႏိုင္တဲ့ ဥာဏ္ရည္တု နည္းပညာကို ျပသခဲ့ပါတယ္။ ဒီနည္းပညာကို Google Duplex လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ အခုလည္း အလားတူ နည္းပညာ အသစ္တစ္ခုကို Google က ဖန္တီးေနပါတယ္။ Call Center မ်ားမွာ လူေတြ ေမးျမန္းတာကို ေျဖဆိုေပးမယ့္ ဥာဏ္ရည္တု နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။

Google က Cloud Next ပြဲမွာ Contact Center AI အသစ္ကို ေၾကညာလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူက လူမ်ားရဲ႕ ဘာသာစကားမ်ားကို သိနားလည္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂူဂယ္လ္ရဲ႕ ၀က္ဆိုက္မွ Chatbot နဲ႔ Call Centre ကို ဆက္သြယ္တဲ့ ဖုန္းေခၚဆိုမႈမ်ားဟာ ခ်ိတ္ဆက္ထားႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ဂူဂယ္လ္ရဲ႕ Database မ်ားကေန စားသံုးသူမ်ား သို႔မဟုတ္ ဖုန္းေခၚသူမ်ားရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို Call Center AI က ႀကိဳတင္ သိရွိ ႏိုင္ပါေသးတယ္။

Google AI ဌာနမွ သိပၸံပညာရွင္ခ်ဳပ္ ျဖစ္သူ Fei-Fei Li က “ AI ရဲ႕ စြမ္းရည္မ်ားဟာ တိုးတက္လာေနပါၿပီ။ လူတိုင္း၊ လုပ္ငန္းတိုင္းမွာ သူ႔ကို အသံုးျပဳေစခ်င္ပါတယ္။ ေစ်းဆိုင္မ်ားကေန စိုက္ပ်ိဳးေရး ၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး လုပ္ငန္းမ်ားအထိ အသံုးျပဳႏုိင္ေအာင္ ဖန္တီးေပးမွာပါ။ နည္းပညာ နယ္ပယ္မွာေတာ့ သူဟာ မရွိမျဖစ္ ျဖစ္လာပါၿပီ။ သူ႔ကို ပိုမို ဆန္းသစ္ေစမယ့္ နည္းလမ္းမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ “ လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။

Ref : techradar

unicode

Call Center မှာ AI Agent များ သုံးမယ့် Google

Google က ယခုနှစ် အစောပိုင်းမှာ ကျင်းပခဲ့တဲ့ I/O Developer Conference မှာ လူသားများနဲ့ ဖုန်း ပြောနိုင်တဲ့ ဉာဏ်ရည်တု နည်းပညာကို ပြသခဲ့ပါတယ်။ ဒီနည်းပညာကို Google Duplex လို့ အမည်ပေးထားပါတယ်။ အခုလည်း အလားတူ နည်းပညာ အသစ်တစ်ခုကို Google က ဖန်တီးနေပါတယ်။ Call Center များမှာ လူတွေ မေးမြန်းတာကို ဖြေဆိုပေးမယ့် ဉာဏ်ရည်တု နည်းပညာ ဖြစ်ပါတယ်။

Google က Cloud Next ပွဲမှာ Contact Center AI အသစ်ကို ကြေညာလိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။ သူက လူများရဲ့ ဘာသာစကားများကို သိနားလည်ပြီး သူတို့ရဲ့ အခက်အခဲများကို ဖြေရှင်းပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ဂူဂယ်လ်ရဲ့ ဝက်ဆိုက်မှ Chatbot နဲ့ Call Centre ကို ဆက်သွယ်တဲ့ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများဟာ ချိတ်ဆက်ထားနိုင်ပါတယ်။ အဲဒီအတွက် ဂူဂယ်လ်ရဲ့ Database များကနေ စားသုံးသူများ သို့မဟုတ် ဖုန်းခေါ်သူများရဲ့ သတင်းအချက်အလက်များကို Call Center AI က ကြိုတင် သိရှိ နိုင်ပါသေးတယ်။

Google AI ဌာနမှ သိပ္ပံပညာရှင်ချုပ် ဖြစ်သူ Fei-Fei Li က “ AI ရဲ့ စွမ်းရည်များဟာ တိုးတက်လာနေပါပြီ။ လူတိုင်း၊ လုပ်ငန်းတိုင်းမှာ သူ့ကို အသုံးပြုစေချင်ပါတယ်။ ဈေးဆိုင်များကနေ စိုက်ပျိုးရေး ၊ ပညာရေး၊ ကျန်းမာရေး လုပ်ငန်းများအထိ အသုံးပြုနိုင်အောင် ဖန်တီးပေးမှာပါ။ နည်းပညာ နယ်ပယ်မှာတော့ သူဟာ မရှိမဖြစ် ဖြစ်လာပါပြီ။ သူ့ကို ပိုမို ဆန်းသစ်စေမယ့် နည်းလမ်းများကို ကျွန်တော်တို့ ဖန်တီးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ “ လို့ ရှင်းပြပါတယ်။

Ref : techradar

You may be interested

ကင္မရာ ၃ လံုး ပါတဲ့ Huawei Mate 20 Pro ရဲ႕ ဓါတ္ပုံမ်ား ထြက္ေပၚလာ
Android, Huawei, HUBS
0 shares0 views

ကင္မရာ ၃ လံုး ပါတဲ့ Huawei Mate 20 Pro ရဲ႕ ဓါတ္ပုံမ်ား ထြက္ေပၚလာ

Ko Thuya - Sep 25, 2018

Huawei Mate 20 Pro ရဲ႕ ဓါတ္ပံုမ်ား ေပါက္ၾကားထြက္ေပၚလာပါတယ္။ အျပာ၊ အနက္နဲ႔ မိုးျပာေရာင္မ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ စြဲေဆာင္မႈ အေကာင္းဆံုးက Twilight အမည္ရ မုိုးျပာေရာင္ ျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ လက IFA ပြဲမွာ ေၾကညာခဲ့တဲ့…

Drop Test မွာ အေျခအေန မေကာင္းခဲ့တဲ့ iPhone XS နဲ႔ XS Max
Apple, HUBS, Mobiles & Tablets
215 shares51 views

Drop Test မွာ အေျခအေန မေကာင္းခဲ့တဲ့ iPhone XS နဲ႔ XS Max

Ko Thuya - Sep 25, 2018

Apple ကေတာ့ iPhone XS နဲ႔ XS Max မွာ သံုးထားတဲ့ ဖန္သားဟာ အလြန္ မာေက်ာၾကံ႕ခိုင္တယ္လို႔ ေၾကညာထားပါတယ္။ အခုေတာ့ အဲဒီ စမတ္ဖုန္းမ်ားရဲ႕ အၾကမ္းခံမႈကို စမ္းသပ္တဲ့ ဗီဒီယိုတစ္ခု ထြက္ေပၚလာပါတယ္။ Drop Test မွာ…

iPhone XS နဲ႔ iPhone XS Max တို႔အတြက္ Tips & Tricks မ်ား (အပိုင္း ၂)
Apple, FEATURES, HOW TO
141 shares52 views

iPhone XS နဲ႔ iPhone XS Max တို႔အတြက္ Tips & Tricks မ်ား (အပိုင္း ၂)

Ko Thuya - Sep 24, 2018

iPhone XS နဲ႔ iPhone XS Max တို႔မွာ ယခင္ႏွစ္ iPhone X ထက္ ေျပာင္းလဲတိုးတက္လာမႈမ်ား ပါ၀င္လာပါတယ္။ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ Tips & Tricks မ်ားလည္း ပါလာပါတယ္။ အိုင္ဖုန္း အေဟာင္း ကိုင္ထားသူမ်ားအတြက္လည္း နည္းလမ္းအခ်ိဳ႕ဟာ…

Leave a Comment

Most from this category