119 Shares 51 Views

Call Center မွာ AI Agent မ်ား သံုးမယ့္ Google

Jul 29, 2018
119 51

Google က ယခုႏွစ္ အေစာပိုင္းမွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ I/O Developer Conference မွာ လူသားမ်ားနဲ႔ ဖုန္း ေျပာႏိုင္တဲ့ ဥာဏ္ရည္တု နည္းပညာကို ျပသခဲ့ပါတယ္။ ဒီနည္းပညာကို Google Duplex လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ အခုလည္း အလားတူ နည္းပညာ အသစ္တစ္ခုကို Google က ဖန္တီးေနပါတယ္။ Call Center မ်ားမွာ လူေတြ ေမးျမန္းတာကို ေျဖဆိုေပးမယ့္ ဥာဏ္ရည္တု နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။

Google က Cloud Next ပြဲမွာ Contact Center AI အသစ္ကို ေၾကညာလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူက လူမ်ားရဲ႕ ဘာသာစကားမ်ားကို သိနားလည္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂူဂယ္လ္ရဲ႕ ၀က္ဆိုက္မွ Chatbot နဲ႔ Call Centre ကို ဆက္သြယ္တဲ့ ဖုန္းေခၚဆိုမႈမ်ားဟာ ခ်ိတ္ဆက္ထားႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ဂူဂယ္လ္ရဲ႕ Database မ်ားကေန စားသံုးသူမ်ား သို႔မဟုတ္ ဖုန္းေခၚသူမ်ားရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို Call Center AI က ႀကိဳတင္ သိရွိ ႏိုင္ပါေသးတယ္။

Google AI ဌာနမွ သိပၸံပညာရွင္ခ်ဳပ္ ျဖစ္သူ Fei-Fei Li က “ AI ရဲ႕ စြမ္းရည္မ်ားဟာ တိုးတက္လာေနပါၿပီ။ လူတိုင္း၊ လုပ္ငန္းတိုင္းမွာ သူ႔ကို အသံုးျပဳေစခ်င္ပါတယ္။ ေစ်းဆိုင္မ်ားကေန စိုက္ပ်ိဳးေရး ၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး လုပ္ငန္းမ်ားအထိ အသံုးျပဳႏုိင္ေအာင္ ဖန္တီးေပးမွာပါ။ နည္းပညာ နယ္ပယ္မွာေတာ့ သူဟာ မရွိမျဖစ္ ျဖစ္လာပါၿပီ။ သူ႔ကို ပိုမို ဆန္းသစ္ေစမယ့္ နည္းလမ္းမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ “ လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။

Ref : techradar

unicode

Call Center မှာ AI Agent များ သုံးမယ့် Google

Google က ယခုနှစ် အစောပိုင်းမှာ ကျင်းပခဲ့တဲ့ I/O Developer Conference မှာ လူသားများနဲ့ ဖုန်း ပြောနိုင်တဲ့ ဉာဏ်ရည်တု နည်းပညာကို ပြသခဲ့ပါတယ်။ ဒီနည်းပညာကို Google Duplex လို့ အမည်ပေးထားပါတယ်။ အခုလည်း အလားတူ နည်းပညာ အသစ်တစ်ခုကို Google က ဖန်တီးနေပါတယ်။ Call Center များမှာ လူတွေ မေးမြန်းတာကို ဖြေဆိုပေးမယ့် ဉာဏ်ရည်တု နည်းပညာ ဖြစ်ပါတယ်။

Google က Cloud Next ပွဲမှာ Contact Center AI အသစ်ကို ကြေညာလိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။ သူက လူများရဲ့ ဘာသာစကားများကို သိနားလည်ပြီး သူတို့ရဲ့ အခက်အခဲများကို ဖြေရှင်းပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ဂူဂယ်လ်ရဲ့ ဝက်ဆိုက်မှ Chatbot နဲ့ Call Centre ကို ဆက်သွယ်တဲ့ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများဟာ ချိတ်ဆက်ထားနိုင်ပါတယ်။ အဲဒီအတွက် ဂူဂယ်လ်ရဲ့ Database များကနေ စားသုံးသူများ သို့မဟုတ် ဖုန်းခေါ်သူများရဲ့ သတင်းအချက်အလက်များကို Call Center AI က ကြိုတင် သိရှိ နိုင်ပါသေးတယ်။

Google AI ဌာနမှ သိပ္ပံပညာရှင်ချုပ် ဖြစ်သူ Fei-Fei Li က “ AI ရဲ့ စွမ်းရည်များဟာ တိုးတက်လာနေပါပြီ။ လူတိုင်း၊ လုပ်ငန်းတိုင်းမှာ သူ့ကို အသုံးပြုစေချင်ပါတယ်။ ဈေးဆိုင်များကနေ စိုက်ပျိုးရေး ၊ ပညာရေး၊ ကျန်းမာရေး လုပ်ငန်းများအထိ အသုံးပြုနိုင်အောင် ဖန်တီးပေးမှာပါ။ နည်းပညာ နယ်ပယ်မှာတော့ သူဟာ မရှိမဖြစ် ဖြစ်လာပါပြီ။ သူ့ကို ပိုမို ဆန်းသစ်စေမယ့် နည်းလမ်းများကို ကျွန်တော်တို့ ဖန်တီးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ “ လို့ ရှင်းပြပါတယ်။

Ref : techradar

You may be interested

Android ကို Pro လို သံုးနိုင္မယ့္ Tips မ်ား
Android, FEATURES, HUBS
0 shares0 views

Android ကို Pro လို သံုးနိုင္မယ့္ Tips မ်ား

Ko Thuya - Nov 19, 2018

Android ေပၚလာတာ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေက်ာ္လာပါၿပီ။ Update တစ္ခုထြက္တိုင္းမွာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ အသစ္မ်ား ပါလာပါတယ္။ အခ်ိဳ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို လူေတြ သိပ္မသိၾကပါဘူး။ ဒီပို႔စ္မွာ အန္းဒရြိဳက္ကို ဆရာတစ္ဆူလို သံုးႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ားကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။ ၁။ App မ်ားအတြက္ သီးျခား Shortcuts…

Instagram မွ User မ်ားရဲ႕ Password မ်ား ေပါက္ၾကား
Facebook, HUBS, NEWS
56 shares10 views

Instagram မွ User မ်ားရဲ႕ Password မ်ား ေပါက္ၾကား

Ko Thuya - Nov 19, 2018

Instagram မၾကာခင္က မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ Download Your Data Tool ကေန User မ်ားရဲ႕ Password မ်ား ေပါက္ၾကားသြားတယ္လို႔ ကုမၸဏီက ေျပာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ User အနည္းငယ္သာ ေပါက္ၾကားသြားတာ ျဖစ္ၿပီး အခုေတာ့ လံုျခံဳေရး ဟာကြက္ကို…

အင္တာနက္မွာ ဆယ္လီ ျဖစ္လာတဲ့ ဂ်ပန္မွ ေၾကာင္ႏွစ္ေကာင္
NEWS, Odd
86 shares25 views

အင္တာနက္မွာ ဆယ္လီ ျဖစ္လာတဲ့ ဂ်ပန္မွ ေၾကာင္ႏွစ္ေကာင္

Ko Thuya - Nov 19, 2018

ခ်စ္စရာ အနက္နဲ႔ အ၀ါေရာင္ ေၾကာင္ေလး ႏွစ္ေကာင္ဟာ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ဟီရိုရွီးမားၿမိဳ႕မွ အနုပညာ ျပတိုက္ကို တစ္ပတ္လွ်င္ ၂ ႀကိမ္၊ ၃ ႀကိမ္ေလာက္ ၀င္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ သူတို႔ ဒီလိုလုပ္ေနတာ ၂ ႏွစ္ေလာက္ ရွိပါၿပီ။ လံုျခံဳေရး ၀န္ထမ္းမ်ားေၾကာင့္…

Leave a Comment

Most from this category