Service Center ေတြက ေစ်းၾကီးသလား?

ဒီေန႔ေခတ္ အုိင္တီပစၥည္း သံုးစြဲသူေတြ ၾကားထဲမွာ အျငင္းပြားေလ့ရွိၾကတဲ့ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Service Center က ေစ်းႀကီးတယ္ ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းအရာပါပဲ။ ေယဘုယ်အားျဖင့္ ေျပာမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေစ်းႀကီးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ဘက္က ျပန္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ အာမခံခ်က္ အျပည့္အ၀ရရွိတယ္ဆိုတဲ့ အားသာခ်က္ တစ္ခုလည္း ရွိပါတယ္။

အထူးသျဖင့္ေတာ့ စမတ္ဖုန္းသံုးစြဲသူေတြၾကားမွာ ဒီအျငင္းပြားမႈက ပိုၿပီးျဖစ္ေလ့ရွိပါတယ္။ တန္ဖိုးျမင့္ စမတ္ဖုန္း သံုးစြဲသူေတြၾကားမွာထက္၊ အလယ္အလတ္နဲ႔ တန္ဖုိးနည္း စမတ္ဖုန္းသံုးစြဲသူေတြၾကားမွာေတာ့ တစ္ခုခုဆို Service Center ကုိသြားဖုိ႔ လက္တြန္႔ေနၾကတတ္တာ မ်ားပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲလို႔ ေမးၾကည့္လုိက္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ အျပင္ဆုိင္မွာ ျပင္တာကအမ်ားႀကီးကို ေစ်းသက္သာတယ္။ အျပင္ဆုိင္ေတြက အမ်ားႀကီးမေတာင္းဘူး၊ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုလံုး လဲလုိက္စရာမလိုဘူးလုိ႔ ေျပာၾကပါလိမ့္မယ္။

သံုးစြဲသူဘက္ကၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္ဖုန္းက ၀ယ္ထားတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး။ warranty မကုန္ေသးေပမယ့္ user fault ေၾကာင့္ပ်က္တာဆုိေတာ့ ပစၥည္းကလဲရေတာ့မယ္။ Service Center ကေတာ့ original ပစၥည္းနဲ႔လဲေပးမယ္။ ဒါေပမယ့္ လက္ခမပါ ပစၥည္းဖိုးတင္ ႏွစ္ေသာင္း၊ သံုးေသာင္းက်မယ္လုိ႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ဒါနဲ႔ user လည္း အျပင္ဆုိင္မွာ သြားျပၾကည့္တယ္။ အျပင္ဆုိင္ကလည္း ဒီဖုန္းရပ်က္တဲ့ အေၾကာင္းရင္းကို Service Center ကေျပာတဲ့အတုိင္းပဲ ေျပာလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြာျခားသြားတာက ပစၥည္းအစိတ္အပိုင္းအစားထုိးတဲ့ေနရာမွာပါပဲ။ original ပစၥည္း မသံုးဘူး။ အလားတူ အစိတ္အပိုင္းမ်ဳိး သံုးရင္လည္းရတယ္။ ေစ်းသက္သာမယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။

ဒီေတာ့ user အေနနဲ႔ ကိုယ့္ဖုန္းလည္း ျပန္ေကာင္းမယ္။ ျပင္ဆင္ခလည္း ေစ်းသက္သာမယ္ဆုိတဲ့ နည္းလမ္းကို ေရြးခ်ယ္လုိက္တာမ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သိထားသင့္တာက ကိုယ့္ရဲ႕ဖုန္းဟာ တန္ဖိုးနည္းသည္ျဖစ္ေစ၊ မ်ားသည္ျဖစ္ေစ မူလ original အစိတ္အပိုင္းကို အစားထုိးလုိက္တာက အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ Service Center က original အစိတ္အပိုင္း အသစ္ကို အစားထုိးၿပီး ျပင္ဆင္ေပးတာပါ။ ျပင္ပဆိုင္ကေတာ့ original အစိတ္အပုိင္း မဟုတ္ပါဘူး။ အသစ္လည္း ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒီလိုမ်ဳိး original အစိတ္အပိုင္းမဟုတ္တာကို အစားထုိးလုိက္တာေၾကာင့္ ဖုန္းရဲ႕ ေရရွည္ႀကံ႕ခုိင္မႈပိုင္းမွာ ျပႆနာရွိလာမယ္ဆုိရင္ နစ္နာမွာက user ပဲျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုက Service Center ေတြအေနနဲ႔ original ပစၥည္းအစိတ္အပုိင္းကို အစားထုိးလုိက္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရည္အေသြးကို အာမခံခ်က္ေပးႏုိင္တာပဲျဖစ္ပါတယ္။ လဲလွယ္ထည့္သြင္းလိုက္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းက original မဟုတ္ခဲ့ရင္ သူကေနတစ္ဆင့္ ေဘးထြက္ဆုိးက်ဳိးေတြျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕ဖုန္းဟာ အသံုးခံသင့္သေလာက္ မခံဘဲ ေစာေစာစီးစီး ပ်က္စီးသြားႏုိင္တာမ်ဳိးေတြလည္း ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။

စမတ္ဖုန္းမွ မဟုတ္ပါဘူး။ တျခားနယ္ပယ္ေတြမွာလည္း original မသံုးဘဲ အျခား အပိုပစၥည္းေတြကို အသံုးျပဳေနၾကတာကို ေတြ႕ရမွာပါ။ အထူးသျဖင့္ ကားပစၥည္းေတြမွာဆုိရင္ ပိုၿပီးသိသာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မတတ္သာလြန္းလို႔ သံုးလိုက္ရၿပီး အရည္အေသြးပိုင္းမွာ စိတ္ေက်နပ္မႈမရတာေတြကို မၾကာခဏ ႀကဳံေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။ ၿပီးေတာ့ လဲလုိက္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းေကာင္းေပမယ့္ တျခားမီးခုိးၾကြက္ေလွ်ာက္ ျပႆနာေတြ ဆက္ျဖစ္လာတတ္တာလည္း ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။

ျဖစ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ စမတ္ဖုန္းလုိ ပစၥည္းမ်ဳိးမွာ Service Center သြားၿပီး original နဲ႔ အစားထုိးတာက အေကာင္းဆံုးလုိ႔ အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။ Service Center ေတြက ေစ်းမႀကီးဘူးလားလုိ႔ ေမးရင္၊ ေစ်းႀကီးတယ္လုိ႔ပဲ ျပန္ေျဖပါရေစ။ ဒါေပမယ့္ ျပင္လုိက္တဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ စမတ္ဖုန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စိတ္ေက်နပ္မႈ၊ စိတ္ခ်ရမႈနဲ႔ ေရရွည္ေကာင္းက်ဳိး ရွိမႈအတြက္ ထည့္ၿပီး စဥ္းစားၾကဖုိ႔လည္း အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။

ဥပမာအားျဖင့္ Vivo ဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ customer ေတြကို ေလးစား ဂ႐ုစိုက္ေသာအားျဖင့္ Vivo Smart Phone တိုင္းမွာ ကမၻာတစ္၀ွမ္းလံုးက Vivo Service center ေတြ ရွိတဲ့ေနရာကို လိပ္စာအတိအက်နဲ႔ ဆက္သြယ္ရမယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ပါ ထည့္ေပးထားတာကို ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။

Vivo Smart Phone တုိင္းကိုလည္း ၁ ႏွစ္အာမခံေပးထားပါတယ္။ ထုတ္ကုန္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ဆုိင္ရာ ပ်က္စီးမႈ တစ္ခုခု ရွိခဲ့မယ္ဆုိရင္ ဒါမွမဟုတ္ ဆက္စပ္ပစၥည္းေတြရဲ႕ အရည္အေသြးပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ ၀ယ္တဲ့ေန႔ကေန ၁၅ ရက္အတြင္း အခမဲ့ အစားထုိးလဲလွယ္ခြင့္ ေပးထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ User fault ဆိုရင္ေတာ့ အာမခံကာလအတြင္းျဖစ္ေပမယ့္ ပစၥည္းဖုိးေပးအပ္ရမွာၿပီး ျပဳျပင္မႈကေတာ့ အခမဲ့၀န္ေဆာင္မႈကို ရရွိမွာပါ။ ပ်က္စီးသြားတဲ့ အစိတ္အပိုင္းကို original နဲ႔ ျပန္လည္ အစားထုိး တပ္ဆင္ေပးတဲ့အတြက္ အရည္အေသြးပိုင္းကိုလည္း စိတ္ခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ref;vivo

%d bloggers like this: