Instagram မွာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ ၂ သိန္းေက်ာ္ ရွိခဲ့ေၾကာင္း ကုမၼဏီက တရား၀င္ ေၾကညာ

လြန္ခဲ့တဲ့ ၅လ ခန္႔က Facebook ကုမၼဏီဟာ သူတို႔ပိုင္ဆိုင္တဲ့ ဓါတ္ပံုေ၀မွ်ျခင္း အက္ပလီေကးရွင္း Instagram ကို ပိုက္ဆံရွာႏိုင္တဲ့ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းတစ္ခုအျဖစ္ ေျပာင္းလဲ အသက္သြင္းခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က စတင္ၿပီး Instagram ဟာ ေၾကာ္ျငာလိုသူ လုပ္ငန္းရွင္ေပါင္း ၂ သိန္းေက်ာ္ခန္႔ကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တယ္လို႔ ကုမၼဏီက ေၾကညာခဲ့ပါတယ္။

Instagram ဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ဇြန္လမွာ စတင္ၿပီး ေၾကာ္ျငာလိုသူ ရာေပါင္းမ်ားစြာအတြက္ နည္းပညာတစ္ခုကို စတင္ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ စက္တင္ဘာလမွာေတာ့ အက္ပလီေကးရွင္းမွာ ေၾကာ္ျငာေတြ၀ယ္ယူထည့္သြင္းခြင့္လိုလည္း ဖန္တီးေပးခဲ့ပါတယ္။ Instagram ဟာ သံုးစြဲသူ ပမာဏလည္း တစ္ျဖည္းျဖည္းခ်င္း မ်ားျပားလာခဲ့ပါတယ္။ မႏွစ္ကပဲ သံုးစြဲသူ သန္း ၄၀၀ ေက်ာ္ခဲ့ၿပီလို႔ ေၾကညာခဲ့ျပန္ပါတယ္။ လက္ရွိမွာေတာ့ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ ၂ သိန္းေက်ာ္ရွိလာခဲ့ၿပီး ထို အေရအတြက္ရဲ ႔ ၃ ပံု ၁ ပံု ဟာ အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စု က ျဖစ္တယ္လို႔လည္း ထုတ္ျပန္ေၾကညာခ့ဲပါတယ္။

ၿပိဳင္ဘက္ လူမႈကြန္ရက္ေတြ နဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္မယ္ဆိုရင္ပဲ လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ ႏွစ္ေက်ာ္က ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းျခင္း စတင္ခဲ့တဲ့ Twitter ဟာ သံုးစြဲသူ သန္း ၃၂၀ သာ ရွိေသးၿပီး ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူလည္း တစ္သိန္း သံုးေသာင္းေက်ာ္သာ ရွိခဲ့ပါတယ္။

Instagram ရဲ ႔ ေၾကာ္ျငာပံုစံဟာလည္း Facebook ရဲ ႔ ေၾကာ္ျငာ နည္းပညာကိုပဲ အေျခခံထား တာေၾကာင့္ ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြအေနနဲ႔ တိက်ေသခ်ာတဲ့ သံုးစြဲသူေတြဆီ မိမိေၾကာ္ျငာကို ေရြးခ်ယ္ ျပသေစႏိုင္တာေၾကာင့္ Instagram မွာ ေၾကာ္ျငာျခင္းဟာလည္း ထိေရာက္မႈ ေကာင္းစြာ ရွိခဲ့ပါတယ္။

Instagram ဟာ ေၾကာ္ျငာနည္းပညာ စတင္ခ်ိန္ကေတာ့ ေၾကာ္ျငာခႏႈန္းထားေတြကို သက္သက္သာသာ နဲ႔ ခြင့္ျပဳခဲ့ေပမယ့္ လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့ Instagram နဲ႔ Facebook တို႔ရဲ ႔ ေၾကာ္ျငာႏႈန္းထားေတြဟာ ညီမွ်သေလာက္နီးပါး ျဖစ္သြားပါတယ္။ eMarketer ဆိုတဲ့ စီးပြားေရး သုေတသန လုပ္ငန္းရဲ ႔ခန္႔မွန္းမႈအရေတာ့ Instagram ဟာ ဒီႏွစ္အတြက္ ေဒၚလာ ၁.၅ ဘီလီယံ ခန္႔ ဘ႑ာေငြ ရရွိထားၿပီး ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

Ref: Gadgets 360

%d bloggers like this: